Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mike Borst - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mike Borst - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike

23 September 2016 | Singapore, Singapore

M'n 2 dagen in Singapore heb ik me prima vermaakt! Na de eerste dag had ik eigenlijk de belangrijkst bezienswaardigheden al gezien, dit zijn: Marina Bay, Botanic Garden, Little India en Chinatown. Alles was prima te bereiken met metro gelukkig. Ook veel gelopen die dag, dus was best moe in de avond en ging vroeg slapen. Volgende dag lekker uitgeslapen en nog wat door de stad gelopen en lekkere rijst/kip gegeten bij een streetfood tentje. 'S avonds in het hostel kwam ik aan de praat met een Duitser en gingen we wat biertjes drinken op het dakterras. Daar zaten nog 3 Duitse meiden waar we bij gingen zitten en tot vrij laat hebben gechilled. Volgende dag was m'n vlucht naar Kuala Lumpur, dit was maar een uur vliegen. Ik kwam rond 1500 in m'n hostel aan en ben toen gelijk naar de bekende Petronas towers gegaan. Toen ik terugkwam in het hotel kwam ik aan de praat met wat mensen en we spraken af samen te dineren. We gingen naar een typisch Maleisisch tentje waar we heerlijk hebben gegeten. Toen we rond 2300 in het hostel terugkwamen gingen we met meer mensen chillen en zijn we nog naar een bar gegaan. Iemand kende deze 'unlicensed' bar al. Een unlicensed bar is een soort illegale bar, maar daardoor is het bier maar 1eu i.p.v. ongeveer 3.50eu. Was een gezellige avond waar ik veel mensen heb leren kennen, waaronder een gast uit Egypte die al 3 jaar lang aan het backpacken was! Vandaag ga ik nog naar de Batu caves en waarschijnlijk vanavond naar een skybar!

  • 23 September 2016 - 10:09

    Mariska Rentenaar:

    3 jaar backpacken! Dat gaat m voor jou niet worden hoor ;-)

  • 23 September 2016 - 12:08

    Monique Metselaar:

    Weer een leuk verslaģ mike

  • 24 September 2016 - 19:16

    Marian Tijms:

    Heel bijzonder wat je doet en met zoveel mensen in kontakt komen. Wat een ervaring.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Azië 2016

5 maanden backpacken in Azië

Recente Reisverslagen:

04 December 2016

Vietnam

21 November 2016

Thailand

02 November 2016

Indonesie

11 Oktober 2016

Indonesie

30 September 2016

Maleisie
Mike

Actief sinds 21 Aug. 2016
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 6638

Voorgaande reizen:

13 September 2016 - 13 Februari 2017

Azië 2016

Landen bezocht: